11.11.09

Poslední hodina squashe

Nieuwe outfit (Nový outfit)

V úterý ráno jsme nešli plavat, protože jsme ještě byli hrozně utahaní z výletu a potom z turnaje v šermu. Hlavně jsme teda byli nevyspaní, tak jsme dospávali. Když jsme pak vyráželi do školy, venku pršelo. Akorát že když jsme byli uvnitř, tak to nevypadalo, že by pršelo nějak hodně. Tak jsme teda normálně vyjeli, ale asi po kilometru jízdy jsme zjistili, že prší celkem dost a v té době už jsme měli celkem hodně mokré kalhoty. Toš už jsme to dojeli až do školy.
Když jsme dojeli, měli jsme kalhoty skoro celé mokré (nebyly mokré jenom zespoda), tak jsme se rozhodli, že je dáme sušit a převlíkneme se do oblečení, které máme na squash na odpoledne. Toš jsme se převlíkli a šli jsme na klasické ranní kafe. Už tady jsme u páru přítomných vzbudili obdiv, co to máme na sobě, že to není asi nějaké normální oblečení. Tak jsme jim museli vysvětlit, jak to bylo.
A podobně to probíhalo celý den. Když jsem přišel do kanclu, tak jsem byl hned zpovídán, proč mám na sobě bermudy a jestli mi není zima či co. Když jsem procházel na chodbě, tak se na mě všichni tak divně dívali. A další diskuze vyvolalo naše oblečení při obědě, kdy byli v kuchyňce skoro všichni. Tak se všichni podivovali, co to máme za "nieuwe outfit" a že prý vypadáme dost sportovně a podobně. Pak se ještě cosi bavili v dutch, ale tomu stále nerozumím.
Pak jsem se ještě bavil s jedním mojím vedoucím, tak ten se mě taky ptal, proč nejsem oblečený jako normálně. Tak jsem mu to zase všechno povyprávěl. Toš a on mi na to odpověděl, že oni na to mají spešl vybavení. Že mají nepromokavou bundu a taky jakési šusťákové nepromokavé kalhoty, které mají na kole v brašně a když prší, tak si je jenom nasadí na kalhoty a můžou jet i v dešti. Když dojedou, šusťáky sundají a chodí v suchých kalhotách. Tak jsme si s Jane říkali, že bychom se po něčem takovém mohli podívat, protože to určitě není poslední déšť a myslím, že jich tu bude čím dál víc.

Squash turnaj

Po práci, už v relativně suchých kalhotách jsme se vydali na poslední hodinu squashe. Předposlední hodinu nám učitel říkal, že se domluví i se skupinou, co normálně hraje po nás, a že bychom udělali takový malý turnájek. Oni by přišli dříve a my bychom tam zůstali déle než normálně.
Tak jsme se převlíkli a vyrazili jsme vstříc turnaji. Když jsme dorazili ke kurtům, tak nám učitel hned řekl, ať moc od toho turnaje nečekáme, že tam jsme jenom my dva a pak další 2 holčiny. Ale že možná ještě někdo příjde. Takže to nakonec moc ani turnaj nebyl, spíš jsme hráli proti sobě s různými lidmi. Pro mě to byla celkem pohoda, všechny holčiny jsem vyklepl. Jedna ale hrála celkem dobře, ale když jsme hráli se ztrátama, tak se jí moc nedařilo uhrát bod.
Ale pak se tam objevil jakýsi klučina s nějakou holkou. Tak jsem měl jít hrát s tím klukem a měli jsme hrát s černým míčkem (co vím, mají 2 druhy míčků - modrý pro začátečníky a černý pro pokročilé. My jsme zatím hráli jenom s modrým, který více skáče. Ten černý je po pár odrazech na zemi). Toš a to už byl problém. První set, co jsme hráli, jsem to moc nezvládal. To jsem nebyl zvyklý ani na míček ani jsem nevěděl, jak dobře ten kluk hraje. A hrál dost dobře. Přesto jsem nakonec uhrál nějaký ten bod i v prvním setu. Při druhém setu už to bylo lepší, to jsem dokonce vedl 4:0, ale pak se mi nějak přestalo dařit a on mě nakonec porazil, ale nevím kolik přesně. Pak jsme hráli ještě třetí set, ale to už bylo pro mě spíš utrpení. Ze začátku jsem se ještě snažil, ale pak už jsem byl dost utahaný (v té době už jsem hrál víc než hodinu v kuse, asi posledních 20 minut s tím klukem, kdy se muselo opravdu hodně běhat). Takže potom už jsem ho opustil a šel jsem si odpočinout. Potom jsem se ještě bavil s tím učitelem a ten říkal, že ten kluk hraje v nějakém klubu, takže jakože už by měl hrát dobře, a že se dokonce diví, že jsem s ním hrál relativně vyrovnanou hru. Kdybych byl odpočinutý, tak si myslím, že bych ho i porazil :)

Zhodnocení

Turnaj byl spíš abych si zkusil, jak se hraje s ostatníma a nehrál jenom s Jane. Ale s těma ostatníma se většinou hrálo hůř než s Jane. Výjimkou byla jenom jedna holčina a ten kluk. Ale bylo to fajn.
Celý squashový kurz byl super, člověk zjistil, co má vlastně dělat a kam by měl mířit míček. Takže abych se to naučil ještě líp, tak jsem si tenhle kurz zapsal znova a budu tam chodit ještě dalších 5 týdnů. Jane se chtěla zapsat taky, ale bohužel už nebylo místo. Ale asi tam zkusí chodit se mnou, protože co jsme chodili teď, tak tam většinou polovina lidí chyběla. Tak se třeba najde místo i pro ni.

1 komentář:

  1. ad sustakove kalhoty: Videl jsem jen par lidi si oblikat vetsi sustakove kalhoty. Takze to neni moc bezne.

    ad squash: Mne naopak prekvapilo, ze jsme trenovali jen s nejakymi modrymi. Jsem vzdycky hral jen se 2 zlutyma teckama - http://www.jdem.cz/cj857

    OdpovědětVymazat