13.09.09

Zhodnocení sportovních kurzů

Máme za sebou první týden se vším všudy, takže i se sportovními kurzy. Všechny jsou hrozně zajímavé, ale v kombinaci s prací v laborce od 9 ráno do 4 - 5 odpoledne to je dost fyzicky náročné.
Šerm je zajímavý. Ten vedoucí s náma mluví i anglicky, tak se dá pochopit, co po nás chce. Ale není to tak jednoduché, jak to vypadá. Zatím jsme zkoušeli jenom chodit dopředu a dozadu a učili jsme se, jak vypadá výpad, ale ještě jsme to nedělali s kordem. To bude až někdy časem. Taky jsme se zkoušeli navléct do typického oblečení na šerm a to chvíli trvalo, než člověk našel, co potřebuje, a zjistil, jak se to oblíká...
Frisbee je akční sport, hodně se u toho člověk naběhá. My jsme hráli jenom chvilku a na malém hřišti, ale správně se to hraje na fotbalovém hřišti 7 proti 7. A naučit se házet forhendem bude taky chvíli trvat, ale snad to časem půjde. Vede to taková mladá holčina s jedním klukem a jsou v poho, taky s náma mluví anglicky.
Na tanečních to bylo horší, tam neřekli anglicky ani slovo a ani nevypadá, že by chtěli začít. Ale vždycky ukazujou, co máme tančit, tak to snad nějak odkoukáme. Navíc po několika tanečních bych to mohl s Jane zvládnout.
Atletika byla velice zajímavá. Už najít to místo, kde se bude sportovat, mi dělalo problém. Nejdřív jsem se dostal na nějaký dostihový ovál. Tam jsem usoudil, že asi nebude to správné místo, tak jsem se ptal, kde by to mělo být. Byly tam 2 ženské. Jedna věděla, kde to je, ale neuměla anglicky a druhá uměla anglicky, ale nevěděla, kde to je. Nakonec mi to nějak vysvětlily, ale stejně jsem to nějak minul a celé jsem to nějak objel, až jsem to nakonec našel. Když jsem tam dorazil, našel jsem tam jenom nějakého chlapa, kolem kterého bylo asi 14 holčin. Tak jsem se zhrozil, jestli jsem se nezapsal špatně nebo co. Když jsem se ptal, tak říkal, že tam jsem dobře a že by měli dorazit ještě 3 kluci, ale nějak to asi nezvládli. Nakonec aspoň jeden dorazil, tak jsem tam nebyl sám kluk.
Večerní plavání bylo náročné. Shodli jsme se s Jane, že budem chodit plavat ještě ráno před laborkou, abychom se doučili to, co tam provádíme. Hned ze startu nás tlačí do kraula a máme plavat pod vodou co nejdéle apod. Ale asi to bude dobré. Jenom si musíme pořídit ještě plavecké brýle, abychom neplavali cikcak od čáry k čáře, ale hezky rovně.
Horolezectví bude fajn, mluví na nás anglicky, je to sympatická holčina a ve skupině je nás relativně málo, tak na nás má čas. A na poslední hodinu máme jít na nějakou velkou horolezeckou zeď, kterou jsem asi už viděl. Je vysoká asi jako panelák a vypadá zdálky strašidelně.
Volejbalové tréninky budou fajn, všichni tam jsou dobří, ale snad se mezi nima jakš takš ztratím. Trošku je problém, že převážně mluví Dutch, ale někdo mi vždycky vysvětlí, co mám dělat, a nebo to odkoukám. Taky už mi říkali, že bych s nima mohl hrát zápasy, tak uvidím, jestli nakonec bude místo v týmu a jestli bude vůbec čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat