13.09.09

První práce v laborce

Tento týden jsem už začali taky pracovat v laborce. Už to není jenom hledání článků a brouzdání po internetu, ale oba už pracujeme v laborce. Jane si hraje na HPLC a zkouší udělat kalibrační křivku pro SCFA (krátké mastné kyseliny) - nejdříve zjišťovala retenční časy jednotlivých kyselin a potom si míchala roztoky o různých koncentracích a měřila to.
Kromě HPLC byla taky Jane jako "učitel" v laborce - měla pomáhat studentům, kdyby měli nějaký problém. Ale žádný student nechtěl mluvit anglicky, tak se radši ptali té svojí učitelky a Jane se tam celkem nudila.
Já jsem izoloval genomovou DNA z bakterií z hnoje (nebo něčeho takového) dvěma metodama a potom jsem z této DNA prováděl PCR (hodněkrát jsem namnožil určitou část z té izolované DNA). Mezitím jsem dělal ještě elektroforézu, abych zjistil, jestli jsem něco izoloval nebo ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat