01.05.13

Oslava narozenin

Po tom, co Šupa s Týnou odjeli do ČR, jsme se sotva trochu dospali přes týden při práci apod. a na víkend jsme měli naplánovanou další akci, tentokrát oslavu narozenin. Narozeniny jsem slavil já a ještě jedna Češka, co s náma hraje volejbal. A protože mělo být relativně pěkné počasí (slunečno bez deště, výjimečné v NL), rozhodli jsme se udělat barbecue. Tak jsme šli spolu v pátek odpoledne nakoupit maso, zeleninu a další jídlo, já jsem pak naložil maso a v sobotu jsme to všechno přivezli k Anně, kde jsme dělali to barbecue. Sice jsme začali už v pět, ale většina přišla až kolem šesté. Nám to ale nevadilo, dali jsme si pivo a aspoň jsme v klidu pojedli první. Potom jsem se já staral o maso na grilu a Anna se starala o pitný režim a přitom jsme kecali. Byli tam převážně lidi z volejbalu a pár dalších kamarádů. Když jsme snědli všechno maso, tak jsme se všichni sebrali a vyrazili ještě posedět do centra do hospody. Ale po čase se to pak už začínalo rozpadat, přece jenom jsme začali popíjet celkem brzo (na dutch poměry - většinou začínají kolem 10 nebo 11 večer). Pár lidí sice šlo ještě do klubu, ale většina postupně odešla domů, včetně nás. V neděli jsme pak jenom relaxovali a nabírali síly na další týden, protože byl taky náročný. 
Já jsem měl konferenci v pondělí a v úterý a Jane pak měla schůzku s Belgičanama ve čtvrtek a v pátek. Mi to začínalo v pondělí ráno a skončili jsme až v půl desáté večer, takže když jsem přišel domů, byl jsem dost utahaný z celodenního poslouchání prezentací, často celkem nudných. V úterý to bylo pro mě trochu akčnější, protože tam byly zajímavější prezentace, aspoň pro mě, a navíc jsem taky měl sám prezentovat. A to až úplně poslední prezentaci, takže tam ani moc lidí nezůstalo. Byl jsem teda dost nervózní, jak to dopadne, protože to byla moje první prezentace na nějaké velké konferenci, ale nakonec to dopadlo celkem dobře, si myslím. Řekl jsem jim všechno, co jsem chtěl, a myslím, že to i pochopili. Tak jsem měl takový příjemný dodatečný dárek k narozeninám :)
Jane pak vyrazila ve čtvrtek ráno někam na jih Nizozemí k Maastrichtu a scházeli se tam s dvěma skupinama z Belgie, se kterýma spolupracují. Začalo to okolo jedné odpoledne piknikem. Bylo krásné letní počasí (myslím, že tím už máme Holandské léto za sebou), takže se nikomu moc nechtělo jít dovnitř a začít s prezentacema. Ale kolem čtvrté odpoledne už přece jenom začali. Každý měl tři minuty na to aby představil sebe a výzkum. Bylo tam asi 40 lidí takže to docela trvalo, ale většina z prezentací byla vtipná takže se to dalo. Následovala večeře a pak jsme ukazovali plakáty o našem výzkumu a pak už bylo deset večer, pravý čas zahrát si nějakou společenskou hru. Vytvořili jsme týmy po šesti, každý měl nějakou funkci jako profesor, PhD student, sekretářka, technik atd. a šli jsme do blízkého parku. Tam jsme měli hledat části vědeckého článku v barvě našeho týmu, které jsme měli odevzdat v centru parku. Pokaždé když se setkali dva hráči z jednoho týmu, tak mohli bojovat. Měli jsme lístečky, kde bylo napsáno kdo s kým prohraje a s kým vyhraje. Např. profesor vždy vyhrál proti PhD studentovi, ale prohrál proti sekretářce atd.
Takhle jsme běhali po parku až do půlnoci. Pak, protože jsme nechtěli budit ostatní ubytované v hotelu, jsme šli na parkoviště (i všichni profesoři), přinesli jsme pivo, víno, kalvados, co kdo měl a pokračovali jsme v zábavě. Druhý den na nás čekaly další přednášky. Ale hned na začátku dne byl proces s čarodějnicema. Dvě holky z Amsterdamu a dva kluci z Bruselu nedorazili na čas, takže byli obvinění z čarodějnictví. Dokážou totiž zmizet, kdy se jim zachce. Byli tam dva soudci (dva z profesorů), kteří je odsoudili k úklidu po konferenci. Pak už začaly přednášky. Všichni byli strašně unavení, takže podřimovali při přednášce. Původně ta konference měla trvat až do pěti, ale když přednášející viděli to usínající publikum, tak to ukončili kolem půl třetí a jelo se domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat