31.01.13

Den Haag napodruhé

Posledních čtrnáct dní se toho moc nedělo. Hlavně teda proto, že tady napadl sníh a vydržel celých čtrnáct dní. K tomu bylo ještě pořád zima, tak se nám ani nikam chodit nechtělo. Sice jsme plánovali jet do Rotterdamu, protože jsme tam ještě nebyli a navíc tam teď probíhá akce Čína ozáří Rotterdam, kde by měly být různé čínské svítící věcí. Podle obrázku a popisu na netu to vypadá celkem dobře, ale kvůli škaredému počasí (hlavně teda kvůli zimě) jsme to zrušili. Sníh tu taky samozřejmě komplikuje dopravu, jako vždycky tady. Takže Jane ze začátku dojížděla do Amsterdamu trochu později, ale po několika dnech, kdy už nepadal čerstvý sníh, tak už všechno jezdilo v poho. 
Minulý týden taky začala Jane učit další prváky, má s nimi týdenní kurz v laborce od rána do večera. A tentokrát prý musí dělat tu špatnou, tak se jí to až tak nelíbí. A navíc musí furt vysvětlovat, jak co spočítat, protože jako prváci to ještě pořádně nevidí a navíc mají jiný způsob počítání. Ale zvládá to a ve středu by měla ten kurz dokončit, tak bude mít zase trochu času na práci. 
Moje zranění se taky zlepšuje, postupně jsem začal chodit na tréninky, i když to pro mě jako trénink moc nevypadá. Spíš tam někde stojím a moc se nehýbu z místa, takže zvládám příjem podání (relativně), podání nebo dělám nahrávače. Ale rozhodně se to postupně zlepšuje a začínám si zase zvykat na pohyb. 
A v sobotu jsme zase byli v Haagu volit prezidenta. I když počasí nebylo nic moc extra, sněžilo a bylo zima, ale když už jsme měli ty volební průkazy, tak jsme se tam vydali. Jane jela tentokrát z Amsterdamu, protože měli zase hafo úkolů a potom byla večer s Velislavou. Já jsem ve Wageningenu koučoval zápas a potom jsme vyrazili do klubu, takže jsem se taky nenudil. Když jsme odvolili, tak jsme ale tentokrát jeli rychle domů, protože se nám v tom počasí nechtělo vůbec trajdat. V neděli jsme pak jenom relaxovali doma a užívali si konečně volna. 

Žádné komentáře:

Okomentovat