06.12.12

Úraz

Toš tento týden se nedělo nic extra, především teda proto, že jsem se v pondělí na tréninku volejbalu opět zranil. Zase jsme trénovali blok a při jednom jsem špatně došlápl a skoro stejně jako loni touto dobou jsem si zvrtnul kotník. Tentokrát jsem byl ale v nemocnici tady v NL hned večer a hned jsem tam dostal dlahu a na nohu jsem nemohl došlápnout. Takže zbytek týdne jsem byl převážně doma, ležel na posteli v klidu a pracoval na počítači. Stejně jsem hlavně musel analyzovat nějaká data a připravit prezentaci, tak to až takový problém nebyl. V pátek jsem byl na chvíli ve škole domluvit se s vedoucí, co a jak, a taky jsem si obhlídnul rostlinky. 
V sobotu pak byla Jane v centru nakupovat a večer pak vyrazila na večeři do Amsterdamu s jejíma spolupracovníkama. Já jsem byl pozvaný taky, ale s tou nohou se mi moc nechtělo, tak jsem zůstal doma. Vrátila se pak posledním vlakem, který jel a z Ede pak musela na kole, protože autobusy už nejezdily. Domů dorazila kolem druhé ráno a pořádně se prospala až skoro do poledne. V neděli jsme pak odpoledne šli na chvíli do školy, protože jsem potřeboval přesunout mutanty na nové misky, protože mi tam nějak začala růst infekce. A Jane šla se mnou, protože já jsem nebyl schopný nic nést, tak byla moje pomoc na nošení. A večer jsme pak zase relaxovali doma. 

Žádné komentáře:

Okomentovat