01.06.11

Práce

Tento týden (23. - 29.5.) byl převážně o práci. Jediná výjimka bylo barbecue, které se pořádalo v sobotu po turnaji, který pořádal náš volejbalový klub s dalšíma dvěma klubama z Wageningenu. Přes den se hrály zápasy a večer bylo barbecue. Turnaje jsem se nezúčastnil, protože jsem chtěl jít na poslední hodinu lukostřelby, ale na barbecue jsme si zašli. Jídlo bylo super, jenom Nizozemců tam bylo hodně, tak to byla celkem nuda, furt šprechtili dutch. Takže jsme tam jenom pojedli a pak jsme šli domů.
No a co z té školy? Já jsem měl prezentaci o svojem projektu, co vlastně tady dělám a jaké jsou výsledky, prozatím. Když jsem si to nacvičoval, tak to bylo celkem v poho. Ale potom samotná ta prezentace byla hrozná. Byl jsem hrozně nervózní, ani nevím z čeho... Ale přežil jsem a potom jsem zůstal na chvíli na pivo.
Ale ani Jane to neměla v pátek jednoduché. Byla na pohovoru v Amsterdamu na další PhD. Tentokrát to bylo o mikrofluidice a bylo to oddělení analytické chemie. Toš prý tam první měla pohovor s vedoucím projektu, pak prezentovala, co si připravila - o svojí diplomce, potom jí ukázali laborky, pak se bavila s jedním doktorandem a dvěma techtikama a nakonec ji zpovidal vedoucí oddělení. A pak už šla domů.
A abychom to jenom tak nenechali, tak jsme šli oslavovat. Já jsem měl za sebou svojí první prezentaci o mojí práci a Jane měla za sebou další pohovor. Toš jsme se vydali s dalšíma doktorandama ze školy do jedné hospy, kde mají hrozně moc druhů piv. Tam jsme poseděli asi do půl jedné a pak jsme šli spinkat.

No a na závěr ještě jedna aktuální informace ze dneška (1.6.). Už se Jane ozvali zpátky z Amsterdamu z toho pohovoru a odpověděli jí, že by ji tam chtěli! Takže jsme úplně happy, protože Jane má konečně asi po roce práci. Sice to je až v Amsterdamu, takže buď bude muset každý den dojíždět, nebo si tam najde nějaký malý příbytek a bude přespávat přes týden tam a o víkendu budeme spolu. Uvidíme, jak to nakonec vyřešíme. Teď je hlavní, že bude mít co dělat další čtyři roky a ten projekt, o kterém to je, se jí líbil nejvíc ze všech, které mohla dělat. Tak jsme to hned dneska oslavili a příští týden bude muset Jane začít vyřizovat další věci.

1 komentář: