08.04.11

Ball tournament

Přes týden jsme se tentokrát moc neflákali. Teda ne nějak extra. V pondělí a úterý jsem byl na konferenci v takovém malém městečku nebo spíš vesnici a Jane měla ve čtvrtek Ball tournament s lidma ze školy. To jsou asi tak hlavní věci, co se děly. Kromě toho jsem začal chodit na tréninky pokročilých z badmintonu, hrál jsem zápas ve squashi a v neděli, protože bylo zase krásně, tak jsme byli hrát beach volejbal.
Konference se konala v Lunterenu, to je asi patnáct kilometrů od Wageningenu, ale dostat se tam je celkem nanic. Buď může jet člověk autem, nebo autobusem do Ede a potom vlakem a dojít asi 20 minut pěšky a další možnost je na kole. No, vlak jsem zavrhnul, to je zbytečně hodně cestování na takovou krátkou vzdálenost, a na kole se mi moc nechtělo, protože bych musel vstávat hrozně brzo. Toš naštěstí jsem sehnal místo v autě na oba dva dny, tak to bylo v poho. Konference byla celkem v klidu, ale některé přednášky mi připadaly hrozně dlouhé. Proto mi více vyhovoval druhý den, kdy byly přednášky doktorandů a ty byly jenom 20 minut, což se dalo přežít, i když to bylo nudné (první den byly přednášky po 45 minutách...). Nic extra zajímavého pro mě jsem tam neslyšel, ale zapsal jsem si nějaké poznámky, na co bych se mohl trochu podívat a možná i cosi použít. Uvidíme časem (až to vyhrabu ze šuplíku a najdu to).
Ve čtvrtek se Jane vydala hrát Ball tournament, na který ji přemluvili lidi ve škole, s kterýma pracuje. To je turnaj, kde hrajou družstva proti sobě v několika míčových hrách. Jane byla v družstvu osmi lidí a hráli florbal, volejbal, fotbal, basketbal, korfbal, knotsbal a toetsbal (nebo něco takového, Jane už si nevzpomíná, jak to přesně bylo a google to taky nezná). První čtyři sporty snad každý zná, to není třeba představovat, ale o těch ostatních jsem v Česku neslyšel, tak to popíšu. Korfbal je něco jako basketbal, akorát se tam nedribluje a jak má člověk míč, tak musí stát. A koš je kulatý umístěný na tyčce a nemá u sebe žádnou odražnou plochu. A dokonce se to hraje i v česku, tady je kousek zápasu Británie s ČR. Knotsbalu je nejblíže asi florbal. Člověk nemá hokejku, ale tyč, na které je na konci jakási pěnová hmota a tou se "mlátí" do míčku. Míč je takový gumový a velikost má mezi házenkářským balonem a tenisákem. Tady ve Wageningenu se to hraje hodně, jestli i jinde, to nevím. Tady je video přímo z naší haly. No a ten poslední, asi toetsbal, se hraje s házenkářským míčem (asi). Hraje se to s brankama, ale místo normální normální sítě je vpředu na brance napevno natažená síť. A člověk musí hodit balon do té sítě tak, aby to jeho spoluhráč chytil. Janein tým hrál všechny tyhle hry a vyhráli jich 5, ale bohužel to na vítězství nestačilo. Ale prý to byla prča :)
My jsme neměli trénink z volejbalu (právě kvůli tomu ball tournamentu), tak jsme byli jenom na chvíli posedět v hospě. Ale doháněl jsem to přes týden. Zapsal jsem se do squashové soutěže, kde je asi 20 lidí a člověk vždycky někoho vyzve a když ho porazí, tak se posune v žebříčku nahoru. Tak jsem hrál první zápas a celkem v pohodě jsem vyhrál. Taky mi trenér z badmintonu řekl, že můžu zůstávat na tréninky i těch pokročilých, tak jsem tam tento týden byl poprvé. A je to dost velký rozdíl mezi tím, co hrajeme my a co hrajou oni. Budu se muset ještě hodně učit. A protože bylo o víkendu zase krásně, Jane se mnou opět jela do Ede, kde konečně prošla asi všechny obchody, co tam měli (já jsem mezitím střílel). A v neděli jsem pak byl opět hrát beach volejbal. Toš prima víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat