13.11.14

Říjen s krásným počasím

Poslední týdny v říjnu a dokonce i začátek listopadu je překvapivě pěkné počasí. Sice se postupně ochlazuje k 10 °C, ale přes den většinou svítí sluníčko a neprší. A tak jsme před 14 dny vyrazili na procházku do lesa s Annou a Oli (dvěma Češkama) a Jeroenem (Dutch). Ale není to to samé, jako u nás doma, že člověk vyleze ven a je v lese. Tady jsme hezky všichni vlezli do auta a jeli asi 20 minut k lesu. Tam jsme zaparkovali a vyrazili jsme se projít do lesa. A protože bylo opravdu hezky, tak tam byla hromada lidí a většina z nich pouštěla draky. Ale byli tam i tací, kteří se šli, tak jako my, jenom projít. Toš v lese bylo pěkně, zase jsme po dlouhé době zamířili do přírody, pobyli jsme tam asi hoďku a vyrazili jsme zpátky. Ale nejeli jsme zpátky hned domů, ale jeli jsme do Wageningenu a tam jsme si zašli společně na večeři. Až pak jsme nasedli na bus a vyrazili zpátky do Ede. 
Minulý víkend jsme pak trochu pařili, nejdříve v pátek jsem se byl podívat na zápas ve volejbalu ve Wageningenu a pak jsme skončili v klubu ve Wageningenu až do 4 do rána. Pak jsem sedl na kolo a vyrazil do Ede. Ale někde na cestě se mi pokazil řetěz a protože jsem u sebe neměl žádné nářadí, musel jsem jít až do Ede pěšky. Takže jsem nakonec šel spát až kolem 6 ráno. A v sobotu odpoledne jsme měli hrát další zápas! Tak jsem se tak nějak rozehříval a celkem to bylo v pohodě, ale nakonec jsem stejně nehrál, což mi ani moc nevadilo. Jane jela mezitím do Amsterdamu nakupovat, dohodla se s kolegyní a vyrazily do města. Nakonec dorazila skoro stejně jako já, tak jsme si spolu dali večeři a vyrazili jsme zase do Wageningenu. Tam totiž Oli pořádala takovou menší akcičku, protože jí přijel přítel z ČR, tak jsme poseděli a popili a zase jsme odjížděli někdy k ránu, možná kolem 3. Tentokrát mi ale kolo fungovalo celou dobu a v pohodě jsme dorazili do Ede. V neděli jsme pak vůbec nic nehrotili, v klidu se dospali a zbytek dne jenom odpočívali doma. 
Jinak v Ede nám pak začali opravovat barák, kde bydlíme. Zatím začali s prostory mimo byty, takže zadělávali strop sklepu nějakou pěnou, aby to bylo víc izolované, a taky cosi prováděli se střechou. Ještě mají něco dělat na schodech, nějak je čistit či co a pak začnou postupně opravovat byty. Náš by měli dělat dva týdny před vánocema, tak uvidíme, jak to bude vypadat, až to opraví. 
V pátek pak vyrážíme na týden do ČR na dovolenou a zase ponavštěvovat všechny známé a kamarády. První víkend máme naplánovaný v Pardubicích, sjede se tam bývalá banda z univerzity a budem mít takový menší turnájek v badmintonu a pak nějaké další akce. Přes týden pak budem na Moravě, chvíli ve Vsi, chvíli ve Valmezu a já pak na víkend pojedu na chatu s táborovou bandou. A v pondělí zase vyrážíme zpátky do NL. 

Žádné komentáře:

Okomentovat