11.06.12

Svíčková

Toš tento týden jsme přes týden pracovali jako obvykle a nic extra zvláštního se nedělo. V sobotu jsme pak cosi ponakupovali a udělali domácí práce, abychom měli neděli volnou. To jsme pak šli na poledne k Michalovi, kde už byla Alouette, jeho přítelkyně, a Anna a začali jsme připravovat svíčkovou. Michal ani Alouette to nikdy neměli a my jsme jim to popsali jako úplně úžasné, typické české jídlo, tak to chtěli zkusit. V kuchyni se motaly převážně holčiny a vzájemně si pomáhaly, já s Michalem jsme radši nezavazeli a kecali jsme na balkóně, protože bylo celkem hezky. Když se začalo péct maso, zkoukli jsme konečně fotky z Japonska, které chtěli už dlouho vidět, jenom jsme ještě nenašli čas se na to kouknout. Potom jsme počkali na maso, udělali omáčku a knedlíky a začli jíst. Toš chutnalo to všem a najedli jsme se dostyta, ani skoro nic nezůstalo. Potom jsme ještě chvíli trávili u Michala, protože hned po obědě se nedalo ani pohnout, a jeli jsme domů. Já jsem pak ještě večer jel na chvíli na barbeque, co jsme dělali jako tým z volejbalu, ale nezdržel jsem se tam moc dlouho, protože jsem byl jediný international. Ale musím říct, že se chvílemi i snažili mluvit anglicky, ale vždycky to někdo změnil na dutch a pak už to bylo zase všechno chrochtavé.

Žádné komentáře:

Okomentovat