01.03.12

Noční turnaj v Amsterdamu

Poslední týden jsme o víkendu vyrazili zase do Amsterdamu. Tentokrát to bylo s volejbalistama na noční volejbalový turnaj. Jela nás celkem velká grupa a jela s náma i Jane, ta se jela jenom koukat a podporovat a potom později šla na narozeninovou párty jedné doktorantky z její laborky.
Na tom samém turnaji jsem byl už loni a byla to prdel. Ale tehdy jsem tam byl asi jediný neDutch, takže to sem tam byla nuda, když se bavili dutch. Ale tentokrát jsme jeli 4 cizinci, já, Anna, Michal a Nina - dva Češi, Polák a Slovenka. A samozřejmě jsme chtěli být spolu v družstvu. No a samozřejmě 4 lidi z východní Evropy, to se taky pije trochu jinak. Začal to Michal, který rozdával už ve vlaku zubrovku s jablečným džusem. Později jsme přešli na kalvados, který jsem přitáhnul já a v průběhu večera jsme ho samozřejmě dopili. No a pochopitelně jsme popíjeli i mezi zápasama. Ale to nám moc nevycházelo, protože jsme skoro všechny zápasy hráli hned na začátku, vždycky jenom jeden zápas pauza, tak nebyl čas. Ale potom jsme měli dvě hodiny volno, které jsme strávili v hospodě. No a ten zápas potom vypadal hrozně... Ale bylo to proti tomu nejlehčímu týmu, tak jsme to taky vyhráli, jako všechny předcházející zápasy. A pak jsme hráli finále, proti druhému, ale hráli jsme stejně hrozně jako předcházející zápas, takže jsme taky prohráli. Ale to nám (aspoň teda mi) moc nevadilo, protože jsme si to pěkně užili. Pak jsme si dali sprchu a začala párty, která trvala až do pěti ráno.
Jane nás na začátku podporovala a koukala, jak hrajem, ale asi kolem 9 večer odešla, protože se musela dostat do centra, kde se konala ta její oslava. Říkala, že to bylo fajn. Vrátila se pak někdy kolem čtvrté a pokračovala pařit s náma. Potom jsme se uložili v tělocvičně na karimatkách a pospali asi 4 hoďky. Potom jsme měli snídani a vyrazili jsme zpátky do Wageningenu. Po cestě byli všichni dost ospalí a když jsme dorazili domů, tak jsme si ještě na chvíli lehli.
Jinak v pátek jsem ještě byl u jednoho kámoše koukat na další zápas, který jsme nahrávali. Tentokrát to nebylo tak dobré jako předtím. Bylo tam celkem dost lidí, takže většinou mluvili dutch a já jsem tomu moc nerozuměl. Ale na video jsem to nepotřeboval, to jsem zanalyzoval svoje chyby sám. Potom se ještě koukali na nějaký film, ale já jsem šel domů za Jane.

Žádné komentáře:

Okomentovat