13.02.12

Rozloučení se studentem

Tento týden se přes týden nic moc nedělo, oba jsme pracovali ve škole. Jane na svojí mašině a já s rostlinkama. Jenom jsem měl trochu problém v pátek, protože po tréninku jsme skončili na pivu u mě na pokoji asi do pěti a v pátek ráno jsem se musel přemoct abych vstal včas. Ale zvládl jsem to a zvládl jsem i celý den pracovat.
V pátek jsem pak s Michalem ukazovali skóre jednoho volejbalového zápasu a Jane byla na pivo s dalšíma doktorandama v Amsterdamu, takže přišla později. Potom, jak jsme se oba sešli na pokoji, tak jsme vyrazili na rozlučkovou párty jednoho studenta, který asi půl roku pracoval na svojí bakalářce v naší laborce. Dorazili jsme tam asi kolem půl jedenácté a dostali jsme jakési pákistánské jídlo, které se nesmělo jíst příborem, takže jsme používali jenom takový chleba. Toš bylo to zajímavé a všichni kolem mě měli prdel. Ale Pákistánec nebyl ten student, ale jeho spolubydlící, který tam bohužel nebyl. Ten bakalář byl Polák, takže jsme nejdříve vyzkoušeli zubrovku a potom jsme pokračovali vodkou, pochopitelně. Byla to výborná párty, najednou bylo pět, člověk ani nevěděl jak. Tak jsme se sebrali a šli domů.
V sobotu jsme pak dospávali po párty, ale v neděli jsme vyrazili do Amsterdamu. Na té párty jsme se totiž domluvili s tím studentem a jeho přítelkyní, že jim ukážeme Amsterdam, protože za tu dobu, co tu byli, nikde nebyli. Vyrazili jsme ráno, prošli jsme centrum, Královský palác, prošli jsme i Red light district a samozřejmě jsme byli na plovoucím květinovém trhu. Ale bohužel jsme nemohli na projížďku na člunu, protože kanály byly zamrzlé. Ale zase na druhou stranu jsme se mohli klouzat po kanálu, což se člověku taky jen tak nenaskytne. Zpátky jsme dorazili někdy k večeru a oni šli ještě pracovat, dodělávat poslední věci před odjezdem, a my jsme odpočívali doma.

Tady jsou nějaké fotky z Amsterdamu

Žádné komentáře:

Okomentovat