21.03.10

Francouzská večeře

V neděli (14.3.) jsme byli na další International dinner. Tentokrát to byla francouzská. Na francouzské večeři už jsme jednou byli a nic moc extra nás nenadchla, tak jsme byli zvědaví, jaké to bude tentokrát.

Předkrm

Jako předkrm jsme měli jenom dva druhy sýrů s kouskem bagety. Jeden byl trojúhelníček hermelínu (nebo něčeho hodně podobného) a druhý chutnal i vypadal jako niva. Možná se jmenovaly nějak jinak nebo to byly nějaké spešl sýry, ale nějaký extra rozdíl jsem nepoznal.

Hlavní chod

Jako hlavní chod bylo rajče plněné nějakou masovou směsí (asi nějaké mleté maso s čímsi), k tomu byla nějaká zeleninová majda a tohle všechno s rýží. Toš bylo to takové zvláštní, žádné pořádné maso, asi bych se toho normálně nenajed. A zase to bylo málo slané, aspoň podle mě.

Dezert

Na dezert jsme měli takový čokoládový krém. Ten byl moc dobrý, tomu se nedalo nic vytknout.

No, jako dalo se to jíst, ale Francouzi asi fakt moc nesolí, bo to hlavní jídlo bylo nedosolené jako na té minulé večeři. Ale tahle večeře přišla ve špatnou chvíli, Jane nějak neměla náladu na další lidi, tak tam byla jenom chvíli a pak odešla. Já jsem taky nebyl zrovna v nejlepším rozpoložení, tak jsem vyzkoušel ty jídla a pak jsem taky šel, moc dlouho jsem tam nezůstával.

Fotky z Francouzské večeře

Žádné komentáře:

Okomentovat