19.09.12

Amsterdam

Tento týden jsem se účastnil našeho každoročního výletu z laborky, tentokrát i s novými kolegy, kteří k nám minulý týden přišli. Tento rok jsme nejeli nikam daleko, ale celé se to konalo kolem Wageningenu a jeli jsme samozřejmě na kole. Hlavní myšlenka byla seznámit naše nové spolupracovníky s Wageningenem. Na začátku jsme byli rozděleni na šest skupin a v každé skupině byli lidi z různých oddělení, takže jsme se aspoň víc poznali. Taky jsme dostali 16 obrázků, které jsme měli potkat po cestě a zakreslit do mapy, to byla celkem prča. 
Nejdříve jsme vyrazili kolem wageningských polí a skončili jsme v kavárně v centru. Odtama jsme vyrazili na prohlídku centra Wageningenu s průvodcem, víceméně ta samá prohlídka, kterou jsme měli asi před 2 roky s Jane, když jsme přijeli do Wageningenu. Potom jsme vyjeli na "horu" (asi 50 m.n.m.) ve Wageningenu a měli jsme oběd. Po obědě jsme měli trochu umění, byli jsme na nějaké expozici, kde byly jenom lidská těla nebo jejich části z různých materiálů a různých barev. Odpoledne jsme pak zakončili ve vinici s ochutnávkou wageningských vín a sýrů z blízkého okolí. Bylo to fajn, ale ten vinař byl hrozně ukecaný a furt chtěl mluvit, tak jsme se ani nemohli pobavit. A celý výlet jsme pak zakončili večeří v centru. 
V pátek večer jsem pak jel za Jane do Amsterdamu, abych jí opravil kolo. Tak jsem pobral nářadí, náhradní díly a nějaké věci na přespání a vyrazil jsem. V Amsterdamu mi Jane ukázala laborku, kde pracuje, vzali jsme kolo a vyrazili domů. A protože jsme museli jít pěšky, šli jsme více než hodinu. Bylo to dost únavné a taky nudné, protože to bylo větší polovinu cesty jenom kolem cesty nebo kolejí. V sobotu ráno jsem pak opravil kolo a odpoledne jsme vyrazili do centra, abych taky viděl, jak vypadá market ve velkém městě. No bylo tam stánků hafo a hafo, různé capiny, jídlo, oblečení a kdoví co ještě. Ponakupovali jsme, co jsme potřebovali, a potom jsme ještě vyrazili na květinový trh. Tam si Jane konečně pořídila tmavě fialovou orchideu, kterou už hrozně dlouho sháněla, a já jsem si nakoupil 4 nové masožravky. Všechno jsme to pak donesli zpátky k Jane na pokoj, sbalili jsme se a vyrazili zpátky do Wageningenu. 
V neděli jsem pak měl první zápas v badmintonu v nové sezóně. Ale moc se mi nepovedl. Hrál jsem mužský double a single a oba zápasy jsem prohrál. Vždycky jsem vyhrál první set, druhý jsem těsně prohrál (třeba 22:20) a třetí jsem prohrál o něco víc (21:16 apod.). Takže furt hafo prostoru na zlepšování. Tak uvidíme příští víkend, jestli se bude dařit víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat