04.10.12

Pracovní vytížení

Tak konečně jsem se dostal k tomu zase napsat, co s Jane vlastně provádíme. Poslední dva týdny mi to moc nevycházelo, protože bylo nějak moc práce ve škole, a tak jsem vždy jenom přišel domů pojíst a vyspat se. 
Takže celkově se toho zas tak moc nestalo, jak jsem psal, oba jsme přes týden pracovali, co to dá. Jane začla zase chodit na dutch kurz, na pokračování, takže za chvíli snad bude umět i dutch a já ji budu muset dohánět. V pátek pak odjela do ČR, protože jeden její strejda měl padesátiny, tak to oslavovali s celou půlkou rodiny. Já jsem mezitím v pátek hrál první zápas ve volejbalu, který jsme bohužel prohráli. Ale nemusí nás to tak štvát, protože to byl tým, který spadl z vyšší kategorie. Po zápase jsme na chvíli zůstali na pivo a potom jsme ještě zašli s Annou, Michalem a třema kámošema na drink k Anně a pak zapařit do klubu. V sobotu jsem pak dospával, bo jsme skončili až někdy po páté ráno. Večer pak měl kámoš rozlučkovou párty, ale tam bylo hafo Dutch a byla to celkem nuda, tak jsme brzo odešli. V neděli jsme pak měli zápas v badmintonu. Toš tentokrát to bylo lepší, než ten první, ale stejně jsem vyhrál jenom jeden zápas ze dvou.
Přes týden jsem zase pracoval a Jane si užívala dovolenou v ČR. Já jsem se k ní přidal až v sobotu ráno a šli jsme oslavovat padesátku dalšího strejdy. Tentokrát se sešla druhá půlka rodiny a byla to prča. Bylo tam hafo jídla a pití, později tam pak přišly i dvě zpěvačky s klávesama a pařilo se až do noci. Neděli jsme pak strávili u Jane a v pondělí brzo ráno jsme vyrazili na vlak a pak letadlem zpátky do NL.

Žádné komentáře:

Okomentovat