12.09.12

Mollenmarket

Tento týden byl pro mě celkem akční, každý den něco, i když ne vždy pozitivního. V pondělí jsem měl nějak moc práce, takže jsem byl ve škole až do 9 do večera, takže jsem nestihl trénink. Místo toho jsme se ale s Michalem domluvili na squash, tak jsme se i potkali s klukama z volejbalu. A z našeho týmu tam byli jenom dva, takže jsem stejně o nic moc nepřišel. V úterý jsem měl schůzku s mojím externím vedoucím. Sice napoprvé to nevyšlo, protože měl schůzku předtím a ta se protáhla a potom měl domluvenou další, tak jsme to odložili na později na odpoledne. Ale pak už to bylo v poho, je to fajny typos, tak jsme pokecali o tom, co jsem udělal, jak jsem pokročil a jak to vypadá s mojím PhD celkově. Ve středu jsme měli ukázkový trénink z badmintonu pro všechny lidi, co si chcou vyzkoušet hrát badminton. A přišlo jich hodně, na všech 9 hřištích bylo po čtyřech lidech. No a ve čtvrtek jsme měli ukázkový trénink z volejbalu. Na tom se taky mělo rozhodnout, kdo z nových lidí půjde do kterého týmu. V pátek už to byl takový relax, to už jsem čekal na Jane, až přijede domů. 
Jane zase byla v Bruselu, ale tentokrát jela nejdříve do Amsterdamu zkusit něco poměřit na její mašině. Do Bruselu se tak dostala v pondělí až na večer a tam jí řekli, že mašina ještě není nachystaná, tak byla ráda, že se tam nehnala na dříve, stejně by neměla co dělat. V úterý pak musela čekat asi do dvanácti (to se v klidu vyspala na pokoji), aby dostala nové čipy, které měla vyzkoušet. Ale moc to nefungovalo a nakonec v pátek skončila s tím, že za celé čtyři týdny nic nenaměřila. Takže teď bude měřit zase v Amsterdamu a uvidí, jak to půjde, možná zase pojede měřit do Bruselu později. Ale uprostřed týdne musela změnit hotel, protože všechny byly obsazené. A protože nemohla najít žádný volný v Bruselu, jela na noc ze středy a ze čtvrtka do Antverp, kde si našla hotel. Antverpy jsou moc pěkné město, o moc hezčí než Brusel. Mají tam katedrálu krásné kostely a nejhezčí je náměstí, kde jsou starodávné domy se zlatýma sochama na střeše. Původně ty domy patřily různým cechům a  každá socha vyjadřovala co za cech tam byl.
V sobotu jsme pak společně šli do města podívat se na každoroční Mollenmarket ("Mlýnský market"). To se samozřejmě koná kolem mlýna a lidi z domu tam prodávají různé capiny, které už doma nechcou a taky tam jsou různé stánky. Tak jsme si to prošli, prošli jsme ještě trh v centru a pak jsme se flákali doma na pokoji. Večer jsme šli na koncert do města na oslavu 7 let jednoho baru a hráli tam pěknou hudbu, tak jsme chvíli postáli. Potom jsme ještě zašli na pivo a pak spát. V neděli bylo hodně teplo, asi poslední hezký a teplý den v roce, tak jsme se odpoledne vyrazili koupat k jezeru s Michalem a Allouette. Večer jsme z toho byli ale tak utahaní, že jsme šli hodně brzo spát. 

Žádné komentáře:

Okomentovat