24.10.11

Studijní týden

Tento týden se toho moc nedělo, protože jsem musel studovat. V pondělí mám zkoušku, první a snad i poslední, tak jsem se učil. A podle toho, co bylo na minulých zkouškách, tak jsem nečekal, že to bude nějak jednoduché. Tak jsem trajdal různě po internetu, abych našel správné odpovědi, našel, jak pracujou různé programy, co se dělá, jak a proč a další všelijaké info. Taky jsem se znova učil aminokyseliny, ne jenom vzorce a názvy, ale celkem detailně vlastnosti, v jaké struktuře se vyskytují a potom jsem ty informace aplikoval na předpověď 3D struktury proteinu. No je tam toho hrozně moc a připadá mi, že normální člověk není schopný tu zkoušku udělat.
No a v pondělí jsem byl na zkoušce. Začínalo to v 9 ráno a skončil jsem asi kolem 11. Toš otázky všeho druhu o všem možném a skoro u žádné otázky jsem si nebyl jistý, na co se vlastně ptají. Ale u každé jsem něco napsal a doufám, že víc než polovina bude dobře, abych udělal zkoušku. Kdyby to ale nevyšlo a neprošel bych, tak bych mohl jít někdy v červnu opakovat zkoušku nebo bych se mohl domluvit s mojím vedoucím mojeho PhD a jestli jí to nebude vadit, že nebudu mít zkoušku, tak by mi prý taky uznali ty kredity. Ale snad to vyjde a projdu.
Jinak Jane měla v pátek prezentaci z jejího předmětu. Tam každý dostal jeden článek a měli z toho udělat pětiminutovou prezentaci o čem to je, jak to dělali a výsledky. Tak mi ještě ve čtvrtek volala přes skype, aby si to zkusila odvykládat. V pátek to prý zvládla v poho a odpověděla i na všechny otázky, takže v klidu.
Kromě toho jsme nedělali asi nic. V sobotu jsme byli na chvíli ve městě ponakupovat nějaké nutné věci a odpoledne jsme byli hrát squash, abych se trochu odreagoval, protože jsme neměli žádný zápas ani nic. A v neděli jsem se jenom učil.

Žádné komentáře:

Okomentovat