03.10.11

Party týden

Tento týden to bylo teda opravdu akční, alespoň pro mě. Nějak se to všechno sešlo dohromady a v důsledku to vypadalo tak, že jsem se moc neprospal. A co se dělo? Toš, v pondělí jsme samozřejmě měli trénink z volejbalu a potom jsme na chvíli poseděli ve sportklubu. Ale jelikož trénink končí v jedenáct, tak i chvíle trvala do jedné a někdy po jedné jsem byl úspěšně v posteli. V úterý pak slavil jeden spoluhráč z volejbalu narozeniny, tak jsme nejdříve byli u něho doma a potom jsme se přesunuli do jednoho klubu, který funguje v úterý během týdne. Ve středu pak slavil další spoluhráč z volejbalu státnice (nebo něco podobného), tak jsem byl zase u něho. Ale tentokrát tam byli všichni dutch jenom já international, tak to bylo ze začátku nuda. Ale pak dorazila jeho grupa ze školy, kde dělal diplomku, a ti mluvili anglicky, tak jsem seděl s nima a bavil se s nima. Ale tam jsem nezůstával moc dlouho, jenom asi do půl jedné. A ve čtvrtek jsme měli zase trénink. Jenže tentokrát to neskončilo jenom pivem ve sportklubu, ale pokračovali jsme v další studentské hospodě ve čtyřech asi do půl páté, takže než jsem se dostal do postele, bylo pět. A ráno jsem opět vstával na přednášku. Překvapilo mě to, ale celkem se to dalo zvládnout. V pátek večer pak přijela Jane a spolu jsme šli ke kámošce z Čech, která pořádala barbecue. To jsme sice nestihli, ale furt tam ještě seděli a měli oheň, tak jsme seděli a kecali s nima asi do dvou do rána. No a zakončili jsme v sobotu na párty pořádané jednou mojí kolegyní ze školy. Ta slavila hned dvě věci, vdala se a přestěhovala se do nového bytu. Ale ona je Číňanka, takže tam bylo hafo Číňanů a pak nás tam bylo asi pět nečíňanů. Samozřejmě se bavili čínsky, takže jsme jim vůbec nerozuměli a navíc byli, podle mě, dost hluční, takže jsme se ani pořádně nemohli bavit kolem stolu vedle. Toš ale poseděli jsme asi do půlnoci a pak se všichni najednou zvedli a že jdou, tak jsme taky šli.
Jinak se toho zrovna moc zvláštního nedělo. Jane přes týden pracovala se svojí mašinou a o víkendu jsme pak pro ni sháněli kolo do Amsterdamu. Nejvíce jsme toho poobcházeli v neděli, kdy jsme po poledni začali volat jednotlivým lidem a domlouvali se s nima, jestli si můžeme prohlídnout ty kola ještě v neděli. Většinou to nebyl problém, tak jsme poobjížděli asi čtyři kola a Jane si jedno vybrala. Byl s ním trošku problém, že ta holčina, která ho prodávala, ho už slíbila někomu jinému. Ale ten nějak neměl čas si ho vyzvednout a ona už odjížděla, tak mu nakonec zavolala, jestli to kolo fakt chce nebo ho může prodat Jane. No a ten typos už ho asi nechtěl, takže ho má Jane. A myslím, že jsme celkem měli štěstí, protože to bylo kolo, které se Jane líbilo hned od začátku a navíc bylo nejlevnější. Takže vše dobře dopadlo a Jane už na něm řádí v Amsterdamu.
Celý týden tu bylo výjimečně krásné počasí. Co jsem se bavil s Nizozemcama, tak to snad ani nepamatujou. Asi to bylo podobné i v Čechách, co jsem četl zprávy. A o víkendu bylo taky krásně, tak jsme oba dva dny vyrazili odpoledne na chvilku ven jenom tak se vyvalit na trávu na sluníčko a relaxovat. Toš bylo to úžasné, uvidíme, jestli to ještě chvíli vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat