04.11.13

Kotník a volby

Tak konečně jsem si zase našel čas napsat něco na blog. Ale ono ani pořádně nebylo co, nic extra zvláštního se nedělo. Po dvou víkendech akcí v Amsterdamu jsme se hlavně flákali doma. Byli jsme trochu nakupovat v centru, já jsem měl většinou v sobotu odpoledne nebo večer zápas, tak se stejně nic pořádně dělat nedalo. 
Až pak v pondělí před 14 dny jsem byl zase hrát volejbal a špatně jsem došlápl, tak jsem si zase zranil ten svůj kotník. Ale tentokrát to nebylo nic extra vážného, dohrál jsem zápas a pak jsem mohl chodit. Druhý den jsem sice chodil hodně pomalu, ale když jsem se ptal doktora, jestli mám někam zajít, tak říkal, že pokud můžu chodit, tak ne. Tak jsem to postupně rozchodil, ve čtvrtek jsem byl pomáhat na tréninku (házel jsem balóny a pod.) a v sobotu jsem byl na lavičce při zápase. V pondělí jsem pak byl u fyzioterapeuta, tak mi kotník prozkoušel a říkal, že nevypadá nic přetržené či co, jenom pohyblivost je omezená. Tak teď dělám různé cviky na zlepšení pohyblivosti a za pár týdnů uvidíme. Taky mi objednal novou ortézu, která je dobrá na volejbal, tak snad to bude v poho. 
Mezitím jsme si taky byli odvolit, teda volit mohla jenom Jane, mi přišel voličský průkaz pozdě (asi týden po volbách), tak jsem ji jenom doprovodil do Haagu na konzulát. Po cestě nám zase šachovali vlakama, tak jsme jeli dýl, než bylo plánované, ale zvládli jsme to. 
A taky pokračuje naše volejbalová sezóna. Už si na sebe zvykáme, tak už začínáme i vyhrávat. Nejdříve jsme vyhráli 3:2, pak 3:1 a tento víkend jsme konečně vyhráli i 4:0! Poprvé, co hraju volejbal, jsem vyhrál 4:0! Tak teď snad budem pokračovat v nastaveném tempu a prodřeme se na úplné čelo tabulky (teď jsme čtvrtí). Toš uvidíme, jak nám to půjde. 

Žádné komentáře:

Okomentovat