05.12.13

Návštěva ve Wageningenu

Poslední týdny jsem toho měl nějak moc, tak jsem vůbec nestíhal napsat, co se vlastně dělo. Ale ono toho zas tak moc nebylo. Na přelomu října a listopadu jsme byli na 5 dní v ČR navštívit rodiny a povyřizovat nějaké věci. Nejdříve jsme byli u Jane a navštívili babičky a dědu a potom jsme jeli k nám do Vsi a v sobotu jsme byli nakupovat v Polsku. V neděli odpoledne jsme pak zase letěli zpátky do NL. 
Potom se celkem nic nedělo, o víkendu jsme konečně odpočívali po celém týdnu pracování. Taky jsme většinou měli v sobotu odpoledne/večer zápas, tak jsme nikam nejezdili. Jeden zápas jsme prohráli (proti prvnímu týmu) a zbytek jsme vyhráli, tak to bylo celkem v poho. 
Až minulý týden toho bylo trochu víc. Jane měla ve čtvrtek a v pátek kurz a já jsem byl v pátek v Leidenu na PhD den (což znamená 5 kratších přednášek, jedna delší a pak jsme šli na bowling a měli večeři v restauraci). A do toho nám přijela návštěva, v pátek o půl čtvrté ráno přijeli kamarádi z výšky, Jarouš, Andrejka s Honzou a Teta Věruš se Slávou. Když se trochu vyspali, vyrazili do Open Air Muzea, ale bohužel se ještě připravovali na vánoční sezónu, tak nebyly žádné baráky otevřené a prošli si to jenom venkem. Tak to stihli rychle a vyrazili ještě do Utrechtu a na blízký hrad. Já jsem pak dorazil večer a Jane v noci, tak jsme poseděli a cosi popili až někdy do rána. V sobotu pak nebylo vstávání úplně jednoduché, ale nakonec jsme to zvládli a vyrazili jsme do Hoge Veluwe (velkého parku), kde jsme se trochu projeli na kolech. Já jsem zase musel zpátky dřív, protože jsme měli další zápas, ale celkově se jim to líbilo. V neděli jsme se pak jenom prošli po Wageningenu, aby věděli, jak to u nás vlastně vypadá a co tam můžou najít, a odpoledne už zase vyrazili zpátky do ČR, protože museli v pondělí do práce. Fotky se nějaké udělaly, ale ještě jsem je neprobíral, tak to tu dám později. 

Žádné komentáře:

Okomentovat