26.03.12

Zaanse Schans

Přes týden se toho moc nedělo. Já jsem zase začal chodit do školy a pracovat, po týdnu dovolené to bylo celkem akční, a po škole jsem sepisoval blog a procházel fotky z Japonska. Jane měla v práci v pondělí a v úterý zase Belgičany, tak zase něco měřili, ale tentokrát jim to moc nevycházelo, ale nechali jí tam nový čip tak má co měřit. Tak uvidí, co z toho nakonec bude.
V pátek jsme se pak šli podívat na zápas z volejbalu společně s Michalem a jeho kámoškou z Polska a Annou, pak jsme zašli na pivo do centra a zakončili jsme to v klubu asi do čtyř ráno. V noci jsme toho moc nepospali, protože jsme byli domluvení, že v sobotu pojedeme do Zaanse Schans. To je historická vesnice, něco jako skanzen, kde je hafo větrných mlýnů.
Vyráželi jsme v 9 ráno z Wageningenu, dojeli jsme do Amsterdamu, tam jsme museli přestoupit na vlak do Zaanse Schans. Tam to bylo kousek od zastávky. Toš bylo to pěkné, prošli jsme tam ty mlýny, do jednoho jsme vlezli zadarmo, ten byl na mletí koření, a pak tam měli další, ale tam se muselo platit. A ten byl asi ještě funkční uvnitř, aspoň si to myslím. Ale to jsme se rozhodli, že nepůjdem, protože to jsme viděli ve Wageningenu. Potom jsme zašli na oběd na palačinky, já jsem měl se šunkou a sýrem a Jane měla se slaninou a sýrem a po obědě jsme šli do tamního muzea. Dovnitř jsme ale nešli všichni, šla tam tak půlka naší výpravy a zbytek jsme si dali kafe. Pak už tam nebylo co dělat, tak jsme vyrazili ještě do blízkého města Zaandamu, kde jsme navštívili dům cara Petra Velikého ze 17. století. Potom už byl večer, tak jsme vyrazili domů. Doma jsme pojedli a na večer jsme zase zašli na chvíli k Michalovi pokecat. Ale nezůstali jsme dlouho, protože jsme byli celkem utahaní.
V neděli jsem já šel hrát klubový turnaj z badmintonu a Jane se jela projet s Michalem, jeho kámoškou a Annou kolem Wageningenu. Já jsem na turnaj nebyl zrovna nejlepší formě, holc jít na párty před turnajem asi není nejlepší. Takže bohužel jsem všechno prohrál, nevyhrál jsem ani set. Ale na svoji obranu můžu říct, že i kdybych byl ve své nejlepší formě, tak můžu vyhrát maximálně jeden zápas a možná nějaký ten set. Ale většinou jsem hrál s lidma, co hrajou soutěž tak o dvě až tři třídy výš... Jane s ostaníma jela na nějakou horu kousek od Wageningenu a potom se projížděli kolem Rýnu. Počasí bylo krásné, takže si to užili. Když se vrátili, tak turnaj už skončil, tak jsem se k nim přidal a šli jsme na zmrzku a potom na večeři k Michalovi. Měli jsme rizoto a po večeři jsme odjeli domů, protože Michal ještě musel naplánovat kámošce výlet do Amsterdamu na pondělí. Doma jsme pak už jenom poseděli u seriálu a potom šli spát.

Tady jsou fotky ze Zaanse Schans

Žádné komentáře:

Okomentovat