01.03.12

Mezinárodní večeře

Toš tento týden toho moc nebylo. Já jsem byl jenom na pubquizu a měl jsem svou první veřejnou prezentaci. Ale Jane měla v laborce na týden Belgičany a testovali společně jeden čip. No a v pátek to zakončila mezinárodní večeří s lidma z laborky.
Na pubquiz jsme vyrazili, protože mi zrušili v úterý trénink, náš trenér hrál zápas. Toš byla to prča, ale bylo to nějaké těžké. Moc jsme toho nevěděli. A ve čtvrtek jsem měl první prezentaci. Na jednom summitu, který se konal ve Wageningenu, jsme měli pověšený plakát o našem výzkumu a ten plakát byl vybraný, aby ho někdo prezentoval. Takže jsem měl pouze dvouminutovou prezentaci na dva slidy, abych tam řekl, o co jde. Toš a je to teda pěkně těžké, udělat to takové krátké. Mít to na pět minut, tak je to mnohem jednodušší. Ale zvládl jsem to a přežil jsem :)
A Jane se mezitím mořila v laborce s Belgičanama. Jsou z univerzity, s kterou Jane spolupracuje, a přijeli na týden, aby otestovali nějaké čipy. Říkala, že s nima byla prča, tak si to aspoň užila. Ale trávila v laborce celkem dost času, domů přicházela kolem 9 až 10 večer. Ale prý nakonec výsledky byly celkem dobré, takže by z toho mohl být i nějaký ten článek.
No a v pátek měli s lidma z laborky společnou večeři. A každý měl donést nějaké jídlo, které je typické pro jejich zemi. Takže Jane měla vepřo, knedlo, zelo. Ale protože v jejím bytě v Amsterdamu je málo místa, tak jsem to já ve Wageningenu uvařil a Jane si pro to přijela a v pátek odvezla zase do Amsterdamu. Tam to pak po práci ohřáli v mikrovlnce a zkoušeli různé jídla. Měli tam všechno možné z různých koutů světa. Mrkvový desert s ořechy ze Surinami, krokety plněné zelím a houbama z Polska, lazaně z Itálie, tzatziky z Řecka, jarní rolky z Vietnamu, palačinky, frikandely a Stampot z Holandska, trojúhelníkové koblihy z Keni a urcite jestě něco, ale to už si nepamatuju.
Prý to bylo fajn a užila si to.
A protože já jsem nechtěl být doma sám, tak jsem byl u Michala a kuchtili jsme bramboráky s jakousi zeleninovou směsí s masem. Bylo nás tam dohromady pět a jedli jsme a kecali až do noci. A taky to bylo fajn. O víkendu jsme se pak flákali a hledali jsme, co budeme v Japonsku dělat a kam se chceme podívat. A taky na co, je tam toho hafo.

Žádné komentáře:

Okomentovat