17.01.12

Relax

Tento týden se toho zase moc nedělo. Už jsme oba pracovali celý týden, Jane rozjela po Vánocích mašinu, tak mohla měřit, a já jsem si hrál s rostlinkama. Taky už jsem pomalu začal zase chodit na tréninky, ale vůbec to nehrotím. Postupně, pomalu se to zlepšuje a časem snad budu hrát zase jako za mlada. V pátek večer jsme pak byli na pivo u Michala, to je spoluhráč z volejbalu z Polska a ještě tam byla jedna holčina, Češka. Ale protože se rozhodl něco takového uspořádat až v pátek, tak se žádný Holanďan nepřidal, už měli naplánovaného něco jiného. Toš seděli jsme asi do čtyř a vůbec se to nezdálo. Nějak to rychle uteklo.
V sobotu jsme pak dospávali týden a páteční akci a já jsem odpoledne jel na zápas z volejbalu. Odehrál jsem jenom pár míčů, ale zase jsme bohužel prohráli 3:1. V neděli jsme pak odpočívali, odpoledne jsme se byli na chvíli kouknout na zápasy badmintonu a pak jsme relaxovali.

Žádné komentáře:

Okomentovat