19.06.11

Další týden

Tento týden (13. - 19.6.) se nic moc nedělo. Jane byla na doplňujícím pohovoru v Amsterdamu, tak jí řekli, že jí opravdu berou a že v srpnu bude nastupovat. Ještě tam ale v červnu pojede jednou podepsat smlouvu a to bude vše. Po dovolené pak dopracuje tady ve Wageningenu a od srpna nastupuje v Amsterdamu na katedře Analytické chemie na University of Amsterdam. A bude vymýšlet zařízení na separování velkých molekul (jako třeba složky krve nebo proteiny). Ale samo to zařízení bude malé, do 10 centimetrů a bude v něm kanálek, který bude vyplněný nějakými sloupečky místo částic.
Já jsem dokončil kurz, kde jsem hlídal a pomáhal studentům s jejich experimenty. Toš byla to prča, ale zabralo to celkem dost času. Byl jsem tam čtrnáct dní každé odpoledne, takže na svoji práci jsem měl čas jenom ráno, a tak jsem toho moc neudělal.

Žádné komentáře:

Okomentovat