20.11.10

Sportovně-společenský týden

Toš tento týden byl dost akční, dělo se toho, podle mě, hodně. Možná až moc... Ale přežili jsme (teda hlavně já) a už se připravujem na další týden :)

Dinner rouler

V úterý po škole jsem měl akci s volejbalistama. Jmenovalo se to Dinner Rouler, dalo by se to přeložit asi jako "večeřové kolečko". Funguje to tak, že se lidi rozdělí do dvojic a každá dvojice pak vaří jeden ze tří chodů - předkrm, hlavní chod nebo dezert. A každá ta dvojice pak hostí další dvě dvojice, ale pokaždé jiné. Takže někdo kuchtí předkrm, příjdou tam další dvě dvojice (které vaří hlavní chod nebo dezert), pojí dezert a pak se všichni přesunou zase někam jinam, podle toho, kam mají jít.
Já jsem měl s jedním spoluhráčem kuchtit dezert. Toš vzal jsem i ten makovník, který jsme měli z domu, ale na něj nakonec nedošlo (zapomněli jsme koupit vajíčko). Ale stejně jsme dělali něco jiného. Bylo to něco banánového a na povrchu to bylo posypané jakýmasi jejich oplatkama a celé se to upeklo. Bylo to hrozně dobré, ale taky hrozně sladké. Kromě toho taky udělal ten spoluhráč ještě nějaké brusinky nebo něco takového s cukrem a možná ještě čímsi, to nevím.
Taktak jsme to stihli ukuchtit a vyrazili jsme na první chod. Na předkrm jsme měli šátečky plněné houbama a cibulí a ještě salát udělaný ze špenátu, jablek a sýra Camembert. Toš, šátečky s houbama byly celkem zvláštní, ale ten salát se celkem dal. Měli jsme k tomu i víno, tak se cosi pojedlo, pokecalo a bylo fajn. Pak jsme se sbalili a vyrazili jsme na hlavní chod.
Na hlavní chod jsme jeli každá dvojice jinam, ale v reálu to vypadalo tak, že jsme všichni jeli do jednoho baráku. Jedna dvojice pak šla do jiného patra a ta druhá šla do té samé kuchyně jako my. V tom baráku je totiž jedna kuchyň pro celou chodbu a v té chodbě byly dvě dvojice, které měly vařit hlavní chod. Takže jsme všichni byli pospolu, ale každý jsme měli jiné jídlo. Měli jsme dvoje těstoviny, jedny byly zapečené s lososem a asi smetanou, na vrchu pak byl sýr a rajčata. Ty druhé byly s mletým masem a taky nějakýma rajčatama a sýrem. Toš to s tím masem bylo lepší (aspoň pro mě). Na hlavní chod jsme byli s dvojicí z týmu Ladies 1 (ženy 1) a asi až po 10 nebo 15 minutách jsme se pak dostali k tomu, že jsem z Čech, tak říkala i ta jedna holčina, že je taky z Čech. Tak jsem potkal další Češku :)
No a pak jsme vyrazili na dezert. Jednu dvojici, která jela k nám, jsme haluzově potkali ve výtahu, tak pak jeli s náma. A druhá přišla později přímo do toho bytu, kde jsme vařili (nebylo to u mě, protože do toho malého pokojíku by se rozhodně 6 lidí nevešlo). Jak jsme přišli, tak jsme nechali ještě dopéct ten dezert a mezitím jsme si dali kafe. Pak jsme si dali dezert a kecalo se.
Potom měla být jakási párty v klubu u baráku, kde jsme měli hlavní chod. Toš jsme se tam šli podívat, ale byli tam asi 2 lidi a to byli asi barmani. Toš jsme volali někomu dalšímu, jestli tam něco je nebo ne, a oni byli v tom baráku v kuchyňce. Tak jsme se k nim přidali. I s náma tam bylo asi 10 lidí a všichni kromě mě byli Dutch. Takže se většinou bavili v dutch a já jsem jenom přihlížel. Pak se nakonec rozhodli, že se přesuneme do toho klubu. Ale protože jsem si říkal, že tam budou jenom samí Dutch a nikdo international, tak jsem jim řek, že jdu domů.
Ale co se nestalo. Po cestě ke kolu jsem potkal dalšího jednoho internationala z mojeho týmu a ten mě přemluvil, ať jdu zpátky, že potřebuje někoho, s kým se bude bavit. No a tak jsem šel zpátky. A toš bylo to fajn, bavili jsme se většinou s tím internationalem a vždycky se k nám někdo přidal. Když je to přestalo bavit, tak se šli bavit v dutch a pak se třeba zase vrátili. No skončil jsem tam asi kolem 2 ráno a měl jsem v sobě hromadu piv. A ranní vstávání vůbec nebylo příjemné...
Ale jinak to byla super akce a příště jdu zase! Jenom je trochu problém, že většina těch lidí je Dutch, tak se chvíli snaží bavit v angličtině, ale když je většina Dutch, tak za chvíli skončí zase u dutch. Toš ale třeba se časem něco naučím.

Badmintonový turnaj

Ve středu po škole se pořádal badmintonový turnaj. Ještě ráno jsem uvažoval, jestli to má cenu tam vůbec chodit, po takovém večeru, ale nakonec jsem si věci vzal a říkal jsem, že se tam aspoň podívám.
Toš jsem po škole vyrazil. Když jsem tam přišel, moc lidí tam nebylo. Ale časem se to celkem nasbíralo, hrálo se na 7 kurtech, na každém kurtu 4 lidi. Nejdřív jsem si myslel, že to bude jakože turnaj jednotlivců, ale ukázalo se, že ne. Byly to debly a měli hodně zajímavý systém. Nefungovalo to tak, že tam příjdou přímo dvojice, ale přišel tam každý sám za sebe. Měli tam normální kanastové karty (jenom polovinu) a každý si vybral jednu kartu. Na té kartě bylo číslo a stejné čísla hrály na stejném kurtu a stejné barvy hrály spolu. Takže když si někdo vytáhl černou šestku, hrál na kurtu číslo 6 a hrál s hráčem, který měl taky černou šestku. Pak se odehrál zápas (hrálo se určitý čas, ne na dosažení určitého počtu bodů) a člověk zase losoval. A zase hrál s někým jiným proti někomu jinému.
A tak jsme hráli, první zápas jsem vyhrál, pak jsme hráli s nějakýma dobrýma (to byl hodně dobrý zápas), ale s těma jsme prohráli. Ale bylo to vyrovnané, prohráli jsme jenom o jeden bod. Pak jsem zase vyhrál, pak jsem zase prohrál a na konec jsme to vyhráli. No a pak přišlo vyhlašování výsledků. A nevím, jak k tomu došli, ale že prý jsem vyhrál já! Sám jsem tomu nemohl uvěřit, se dvěma prohrama z pěti... Tak jsem dostal velké čokoládové W, jako Winner (vítěz) a šel jsem si dát sprchu.
Po sprše jsme se přesunuli do blízké hospůdky a tam jsme měli polívku a nějaké housky na jídlo. A potom se konal General Members Meeting (něco jako výroční schůze u Kondora). Prostě tam bylo nějaké vedení a četla se zpráva, co se udělalo, jaké jsou finance a další. Konalo se to v angličtině a zjistil jsem, že jsme tam asi jediní dva, kvůli kterým to je dělané v angličtině. Zbytek byli všichni Dutch. Po tomhle meetingu jsme pak pokračovali jako v hospodě. Dali jsme si pivo, kecalo a spol. No opět jsem skončil až někdy kolem půlnoci.

Career Day a PhD party

Ve čtvrtek byl "jenom" trénink z volejbalu a pak jsme na chvíli sedli do hospy, takže jsem aspoň jeden den v týdnu dorazil domů relativně včas. To v pátek to bylo zase horší.
V pátek jsme měli ze školy Career Day, jakýsi "den kariéry". Byly tam přednášky 8 lidí o tom, co dělali, když vystudovali PhD, že člověk nemusí zůstat jenom na akademické půdě, jeden typos tam přednášel o práci ve velké firmě, jedna ženská o networkingu (hlavně LinkedIn, Facebook, Twitter), jeden tam popisoval průběh PhD, všechny 4 roky a taky tam přednášela ženská o ženách ve vědě a proč je jich tak málo na vyšších pozicích (profesor). To byla poslední prezentace a vzbudila živou diskuzi, protože každý měl trochu jiný názor a trochu jiný pohled. Ale bylo to super.
Potom jsme měli večeři s těma přednášejícíma a po večeři byla PhD párty. Párty se konala v klubu blízko našemu bytu, tak to bylo fajn. Nejdřív tam byli jenom ti PhD, bo dříve než kolem 12 tam místní lidi nechodí, ale potom dorazila i ta Češka z volejbalu, kterou jsem potkal na dinner rouler, s nějakýma kámoškama a prý tam byla celá partyja Češek. Později jsem tam potkal i lidi z badmintonu, ti tam přišli oslavovat PhD, které udělal nějaký jejich kámoš či co. A než jsem odcházel, potkal jsem tam i jednoho spoluhráče z volejbalu. Večer jsme měli taky zápas z volejbalu, kterého jsem se nezúčastnil kvůli té PhD párty. A bohužel jsme opět prohráli :( Tak jsem se poptal, jaktože prohráli a co dělali, že jim to tak nešlo. No budu se stejně ještě muset poptat. Z pátry jsem odešel asi kolem 3 a byl jsem rád, že v sobotu nemusím nijak brzo vstávat.

Kino

Sobotu jsme prožili úplně v pohodě, vstávali jsme pozdě, dopoledne jsme byli na marketu na ovoce a zeleninu a pak jsme byli v obchodě nakoupit zbytek. Odpoledne jsme jenom odpočívali a koukali na filmy. V neděli jsme ráno zase vstávali pozdě, přes den jsme nedělali skoro nic, ale večer jsme pak vyrazili zase do kina. Byli jsme na Social Network - film o facebooku. No a bylo to úplně super. Nejdřív jsem si myslel, že to bude nuda, ale bylo to skvěle udělané a i když to bylo asi 2 hodiny, tak se to vůbec nezdálo. Furt se tam něco dělo a táhlo to.

Další menší události

Kromě toho, že se tento týden dělo tolik akčních věcí, staly se věci i méně akční. Tak třeba, v úterý už nám přišla obědnaná trouba, tak jsme si jí jeli vyzvednout. Byla to celkem velká krabice a vézt to na kole bylo drsné. Ale zvládli jsme to, takže teď už máme funkční troubu a samozřejmě jsme ji během týdne několikrát vyzkoušeli. A peče super, tak si nemůžem stěžovat.
Taky mi už slíbili byt pro 2 a 9. prosince se budeme stěhovat. Takže si budeme muset zase půjčit tricykl a nějak to převézt. Toš to bude teda akční, ale to nás čeká až časem.
A aby všechno nebylo jenom o mě, Jane nabídli práci. Sice jenom na poloviční úvazek a na dva měsíce, ale je to aspoň něco. Dostane se mezi lidi, bude mít co dělat a třeba se jim Jane zalíbí a budou si jí tam chtít nechat. Zatím se furt ještě vyřizuje jedna práce, která by byla možná, ale to asi bude ještě nějakou chvíli trvat, tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat