11.11.09

Závěr ostatních sportovních kurzů

Minulý týden skončily i ostatní sportovní kurzy - atletika, plavání a wallclimbing (lezení po zdi).

Atletika

V atletice se nic zvláštního poslední hodinu nedělo. Asi to bylo i proto, že zase pršelo a dráha byla mokrá. Takže asi nejzajímavější byla předposlední hodina, kdy jsme běhali krátké vzdálenosti na čas. Běhali jsme 200 metrů a začlo se časem něco málo pod minutu (asi 58 sekund). Potom se postupně zrychlovalo a zrychlovalo. Skončili jsme asi u 40 sekund, kdy už většina holek nemohla a začínaly někde později (neběžely celých 200 metrů). Pak jsme si to na závěr zaběhli na čas, co nejrychleji můžeme. Tak jsem si zaběhl dvoustovku za 31 sekund. Ale myslím si, že kdyby byla suchá dráha, tak by to mohlo být ještě trochu lepší (měl jsem asi špatné boty a jaksi mi to klouzalo).
Celá atletika byla spíše nudná. Ten učitel mluvil většinu doby holandsky, tak jsem mu ani pořádně nerozuměl. A tak jsme často dělali cviky, které jsem ani nevěděl, k čemu by měly být nebo na co si dát pozor. Ale cosi jsem se tam naučil, něco tam bylo zajímavé. Jinak kromě první hodiny, kdy tam byl jeden kluk, tam se mnou chodily samé holky až do konce.

Plavání

Poslední hodina plavání taky nebyla nijak zvlášť akční. Po rozplavání jsme plavali postupně po jednom a vyučující nám říkal detaily, na které bychom se měli ještě zaměřit, co ještě děláme špatně. Takhle jsme projeli hlavně kraul, trochu prsa a znak. A na konec hodiny jsme na chvíli šnorchlovali. To byla prča a když je na co koukat, tak to musí být bombastický zážitek. Tak třeba to někdy vyjde a dostaneme se někdy k moři na takovéhle šnorchlování.
V plavání bylo super, že jsem se konečně naučil plavat kraula. Zatím ale nechápu, jak někdo může třeba půl hodiny v kuse plavat tímhle stylem. Já uplavu jeden, dva bazény a musím si odpočinout a rozdýchat se. Tak buď si musím zvyknout nebo dělám něco špatně. Ale to se zjistí časem.

Wallclimbing

Poslední hodinu wallclimbingu se šlo do "horolezeckého centra", kde byla stěna dvakrát tak vyšší, než na kterou jsme celou dobu lozili (na jsme byli připravováni asi od poloviny kurzu, kdy jsme každou dráhu, kterou jsme vylezli, lezli hned ještě jednou - abychom byli dost silní). Museli jsme zaplatit vsupné, ale místo obvyklých asi 12 nebo 10 E se platilo pouze 6 E a člověk tam mohl být jak dlouho chtěl.
Tohle mohlo být úplně bombastické, ale bohužel termíny, kdy jsme tam mohli jít, byly jen v pondělí nebo ve čtvrtek. Ve čtvrtek jsem věděl, že nebudu moct, protože jsme hned po škole jeli do Londýna (viz. později). Tak jsem chtěl jít v pondělí po turnaji v šermu. Bohužel turnaj v šermu se protáhl, tak jsem se tam nedostal, protože jsem spíš chtěl být na turnaji než na stěně (na tu stěnu si můžu zajít i později, když se s někým domluvím. Turnaj v šermu už asi nezažiju). Takže ze závěrečné hodiny wallclimbingu nebylo nic.
Ale wallclimbing je úžasný, hrozně mě to baví a chtěl bych s tím pokračovat. 3x týdně je hodina a půl, kdy můžu chodit na stěnu lozit. Jeden den mi to nevychází, ale 2x týdně bych chtěl chodit. Ale uvidíme, jak se k tomu dokopu.

Další sportovní kurzy

Protože nemůžeme zůstat jenom tak, abychom nechodili na žádné kurzy, tak jsme se samozřejmě zapsali na další. Nejdříve jsme se zapsali přes internet a ze 3 kurzů, které jsem chtěl, mi dali jenom jeden. Ale protože někteří lidi si kurz zapíšou a potom si ho nezaplatí, tak jsem měl druhou šanci a tam jsem si zapsal ty další dva. A protože při tom druhém kole platí, že kdo si to dřív zaplatí, ten to má, tak jsem dostal oba dva.
Takže teď budu chodit v pondělí střílet - měla by tam být vzduchovka a pistol (asi), v úterý budu chodit opět na squash (každý týden hoďka squashe zadarmo a ještě si to člověk procvičí) a ve středu zkusím capoiru (nevím, jaké to bude, ale snad to zvládnu). Jane si zapsala zumbu. Všechny ty kurzy jsou na 5 týdnů. Desetitýdenní jsme si zapsat nemohli, protože tak dlouho už tu nebudeme. Ale stejně tam nebylo nic moc extra, všechno zajímavé už jsme měli.
Taky chceme dál chodit ráno plavat, pokud možno každý den, já mám v pondělí a ve čtvrtek wallclimbing a ještě v pátek a teď i ve středu tréninky z volejbalu. Taky bych chtěl zkusit nějaké "volné hodiny" (tam člověk prostě přijde na nějaký sport a cvičí), ale nevím, jestli to budu stíhat a zvládat. To se uvidí časem.





Žádné komentáře:

Okomentovat