25.08.15

Dokončování dizertačky


V průběhu července jsem dopisoval dizertačku, takže nebylo moc času něco sepsat na blog. Ale kromě dopisování jsme se neflákali ani o víkendech, bylo léto, takže se furt něco dělo. Na konci června jsem měl ještě zatím poslední pohovor na pozici na univerzitě, ale bohužel to opět nedopadlo dobře a vybrali někoho jiného. Potom jsem ani pořádně neměl čas hledat práci, protože jsem do začátku srpna musel dopsat a odevzdat dizertačku a ještě potřebovala hodně práce. Takže jsem vlastně každý den od rána do večera psal. 
První víkend v červenci jsme si ale zajeli do ČR na oslavu 75. narozenin Janeiny babičky. A když už jsme byli v ČR, tak jsem nezahálel a v pátek jsem byl na táborové schůzi dořešit poslední detaily na tábor, v sobotu jsme byli na té oslavě ve Valmezu a v neděli jsem jel zpátky do Vsi na akci s cyklistama z dovolené. Jane mezitím v neděli odletěla na letní školu do Chorvatska do Dubrovníku a já jsem v pondělí letěl sám zpátky do NL. Jane si to v Chorvatsku užila. Měli krásné počasí, ale každý den měli nějaké prezentace a taky museli dělat úkoly, tak se nemohli jenom tak flákat u pláže. Ale sem tam se nějaký čas na výlet našel, byli se podívat po okolí Dubrovníku. 
Já jsem v úterý měl výlet s laborkou do Belgie, takže jsme museli vyrážet brzo ráno. Navíc zrovna tam, kde jsme jeli, projížděla Tour de France, tak jsme museli vyrazit ještě dřív, a stejně jsme pak museli hledat cestu, abychom se dostali, kam potřebujeme. Takže jsme měli vyhlídkovou jízdu po vesnicích Belgie, kde asi takový velký autobus, jaký jsme měli, nikdy neviděli a nikdy neuvidí. Všichni jsme vyloženě obdivovali řidičku, která se zvládla promotat všema těma malýma uličkama bez poškrábání autobusu. V Belgii jsme byli nejdříve v jeskyni, kde probíhaly archeologické vykopávky, pak jsme byli v městě Mechelen a zakončili jsme den prohlídkou pivovaru s ochutnávkou piva a večeří. 
Do poloviny července jsem se pak snažil co nejvíc napsat a do toho co nejvíc dodělat na tábor. Takže hromada práce a na nic jiného vlastně ani nebyl čas. Druhou polovinu července jsem pak jezdil každý den do Wageningenu na univerzitu, kde jsem dodělával záverečné úpravy dizertačky a abych to případně mohl rychle konzultovat s profesorem. I když jsem tomu nevěřil, nakonec jsem to zvládl sepsat a odevzdat včas, takže 19. listopadu budu obhajovat. 

Tady je pak pár fotek z výletu do Belgie

Žádné komentáře:

Okomentovat