26.02.14

Víkendové výlety

Toš poslední dobou jsme nějací málo aktivní a nepořádáme nějaké akční výlety s hromadou fotek, spíše o víkendech relaxujeme a užíváme si volna (i když já už někdy pracuju i o víkendu, abych všechno stihl...). Ale Jane má často nějakou akci s kolegama z Amsterdamu, tak vyrazí nakupovat nebo jenom tak podrbat, jako třeba v sobotu po Valentýnu, kdy byly ženské z Janeiny práce na kafe a na večeři. 
Ale jeden víkend jsme vyrazili do Amsterdamu spolu. Jedna její kámoška pracovala v second handu a protože si to na sebe nedokázalo vydělat, tak to zavírali a měli  výprodej, vše za 1 euro. Tak jsme se tam zajeli podívat a samozřejmě jsme cosi ponakupovali, i když výběr tam nebyl až tak velký. 
No a minulý víkend vyrazila Jane do Bredy, kde její profesor oslavoval padesátku a měl jakousi kolaudační párty dohromady, tak se šli všichni z práce podívat, jak si bydlí. A když mi to popisovala, tak jsem čučel. V baráku má vnitřní bazén, bar skoro jako nějaká amsterdamská hospůdka a taky tam má vinný sklípek. Tak tam pobyli někdy do devíti a pak museli vyrazit zpátky, protože trvá hrozně dlouho, než se člověk dostane zpátky. 
Jinak já mám většinou v sobotu zápas z volejbalu, tak nikam moc nejezdím. Ale volejbal se celkem daří, minulý víkend jsme porazili první tým v tabulce a upevnili jsme si druhé místo. Bohužel prvního už nedoženem, ti mají hodně bodů, ale druzí snad skončíme a příští rok postoupíme do lepší skupiny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat