06.06.12

Wiswa turnaj/projížďka lodí

Po prodlouženém víkendu v Maastrichtu jsme se oba museli rychle zpátky přepnout do pracovního módu a do konce týdne pracovat jako o život. Já mám teď hodně článků na čtení a píšu část článku pro jednoho kolegu, tak ani nemám čas pracovat a Jane pracuje s novýma čipama. Teda chtěla by, ale zlobí ji mašina, která nefunguje. A bohužel to nemůže ani opravit sama, musí přijít technik, který to rozebere a zjistí, co je vlastně špatně.
V pátek pak Jane řádila na párty v Amsterdamu. Vyrazili na dámskou jízdu s Velislavou, protože tam zůstávala do soboty na akci s novýma doktorandama na univerzitě. V sobotu ráno se jí pak těžko vstávalo, aby to včas stihla na poledne, kdy začínala projížďka Amsterdamem. Ale prý to nebylo nic zvláštního oproti normální jízdě pro turisty, tak to celé prokecali a skoro si ani nevšimli, že už to skončilo. Potom pak vyrazila za mnou do Wageningenu. 
Já jsem se v sobotu taky nenudil, hrál jsem venkovní turnaj ve volejbale. Hráli jsme ve trojicích a dostali jsme se až do finálových zápasů. Ale bohužel v semifinále jsme prohráli a v boji o třetí místo taky. Takže jsme nakonec skončili "až" čtvrtí z asi 16 družstev v naší kategorii. Po turnaji se pak konalo barbecue a tam už dorazila i Jane. Toš jsme pojedli, co se dalo, různé druhy masa, nějaké saláty a pod. a potom jsme seděli u piva, užívali si sluníčka a kecali. Někdy večer pak dutch zalezli dovnitř koukat na fotbal a my jsme se sbalili domů (Jane se potřebovala dospat). V neděli jsme to pak vůbec nepřeháněli, byli jsme doma a relaxovali.

Žádné komentáře:

Okomentovat