19.02.12

TOEFL

Asi nejdůležitější informace tohohle týdne je, že jsem se dozvěděl, že jsem udělal TOEFL. Už mi přišly výsledky a měl jsem 104 bodů ze 120. A aby to stačilo ve škole, tak jsem potřeboval 93. Takže teď už jenom stačí poslat naskenované výsledky a bude všechno papírování hotové, aspoň doufám.
A jinak, ve středu jsme měli narozeninovou párty, kterou pořádal jeden spoluhráč z volejbalu s jeho kámošema, s kterýma bydlí na kolejích, bo všichni mají narozeniny přibližně ve stejnou dobu. Byli jsme tam skoro celý tým, ale nezůstávali jsme příliš dlouho, protože byl prostředek týdne a ve čtvrtek a v pátek jsme měli další zápasy. Tentokrát jsme měli dva hned za sebou, protože to nějaký tým chtěl přesunout a tohle byl jediný možný termín. A hráli jsme proti dvěma týmům, kteří jsou níže než my, takže byly celkem jednoduché. Aspoň jsme si to mysleli, ale na závěr to bylo celkem dramatické. Ten první, proti týmu který je hned za náma, jsme nakonec vyhráli 3:2, i když jsme to mohli uhrát na 3:1. A další zápas byl proti týmu úplně na konci tabulky a mysleli jsme si, že vyhrajeme 4:0, ale bohužel jsme zblbli jeden set a skončilo to 3:1. Ale aspoň jsme oba zápasy vyhráli.
Jane měla jít v pátek na dámskou jízdu v Amsterdamu s Velislavou a dalšíma holčinama, ale protože některé nemohly a Jane byla trochu nachcípaná, tak to zrušily a že půjdou někdy příště. O víkendu jsme pak samozřejmě nedělali nic, aby se Jane trochu vyspala, vyležela a hlavně vyléčila. V neděli jsme původně chtěli jít někam na karneval, ale protože Jane ještě nebyla úplně zdravá a navíc jsme vstali celkem pozdě, tak jsme zůstali doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat