29.11.12

Adam v lese a Jane na konferenci

Minulý týden jsme zase měli pár akciček. V pondělí jsem se zúčastnil akce, kterou organizoval badmintonový klub. Konalo se to večer a měli jsme za úkol projít v lese určitým územím jenom s baterkama a najít co nejvíce věcí ze seznamu. Ale nebylo to, že bychom vyloženě museli něco hledat, spíš jsme se museli koukat kolem a pak zapojit naši představivost a vytvořit něco. Každá skupina měla foťák a měli jsme dělat fotky, co jsme všechno našli. Naše skupina se ale trošku ztratila a nešli jsme po správné cestě, ale nakonec jsme dorazili zpátky na začátek. A samozřejmě jsme to zakončili ve sportcentru v kantýně. 
V úterý večer jsme pak slavili narozeniny Alouette tak, že jsme měli večeři s Michalem, Annou, Alouette a pár dalšíma lidma. Jane měla kurz angličtiny, tak dorazila o něco později. Poseděli jsme asi někdy do půlnoci a pak jsme se rozešli domů. 
Ve středu a ve čtvrtek byla Jane na konferenci relativně kousek od Wageningenu. Ale protože to konferenční centrum je uprostřed lesa a dostat se tam trva asi hodinu na kole, zůstala tam i přes noc. A říkala, že to bylo fajn. Seděli tam někde na baru, hafo lidí šlo spát kolem 11, ale to tvrdé jádro, kde patřila i Jane, zůstalo do 3 do rána. Takže pak ten druhý den prý bylo obtížné poslouchat ty prezentace a neusnout... 
O víkendu jsme nic akčního nedělali. Já jsem měl hodně práce, tak jsem i v sobotu něco sepisoval a v neděli jsem měl zápas z badmintonu. Jane si mezitím zašla nakoupit a jinak relaxovala a dospávala konferenci. 

Žádné komentáře:

Okomentovat